Sık geçen başlıklar

rte'nin 130 stadyum boyutundaki yeni sarayı 2

ekşi'de gör
emevi sultanı muaviye, kendisine şam’da görkemli bir yeşil saray inşa eder.

hz. ebu zer ğıfari (islam'ı ilk kabul eden sahabilerden biri) bir gün bu saraya gider.

muaviye, hz. ebu zerr ğıfari’ye sorar: “sarayımı nasıl buldun?”

hz. ebu zerr ğıfari: “ey muaviye! eğer bu sarayı kendi paranla yaptırdıysan israftır. eğer halkın parasıyla yaptırdıysan ihanettir ve haramdır. kul hakkına girer. bunu ancak ........lar yapar” der.
üst edit: ilkini değiştirerek yüklediğim ikinci görsel de yayından kaldırıldı. linki burada

(görsel’e tıklayın, bu yazıyı okuyan çok az kişi belki hayatında 1 kere bu kadar güzel ve lüks bir yere gitmiştir... evet, sen hayatında belki hiç böyle bir yere gitmedin; ama adamlar senin paranla sırf yazın arada gider takılırız diye bu kadar büyük bir doğal güzelliğin içine bu kadar süper lüks bir saray yapıyor, senin paranla, seni 1 kere bile içeriye sokmadan...)

bu “yazlık” sarayda her zaman oturmayacaklar. düşün, yılda 1-2 kere kullanılmasına karşılık yapım maliyetleri bir yana, içerisindeki süper lüks mobilyalar, elektriği, suyu, bahçıvanı, peyzajı, güvenliği aklına ne gelirse kesintisiz devam edecek olan milyonlarca liralık masrafları her ay senin paranla kaşılanacak...

tanım: milletin parasıyla yapılmış bir “saraycıktır”

haber: muğla’da doğal sit alanına yapılan toplam 1020 dönümlük saray için doğaya ekstra 27 dönüm daha katliam yapıldı.

okluk koyu’na yapılan yazlık sarayın inşaatının kaçak olmaktan çıkarılması için kanunda ufak bir değişiklik yapıldı ve bölge sit alanı olmaktan çıkarıldı.

yorum: “cumhurbaşkanlığı” ismiyle yapılan yazlık sarayın toplam alanı 1 milyon 20 bin metre kare, sizin ev 90 metre kare...

virüs salgınında vatandaşından para isteyen, 50 kuruşluk bir maskeyi dağıtacak beceriye sahip olmayan hükümetin sürekli kaldığı saraylar ve uçan saraylarına ek olarak yaptığı yazlık sarayın özeti budur.

bu tür olaylarda aklıma hep aktroller geliyor. evlerine ekmek götürmek zorunda olmalarını anlıyorum ama; onlar da ayda 3 bin tl karşılığında neye hizmet ettiklerini görsünler.

kaynak

edit 3: aktrol’ün bana attığı mesaja bakar mısınız. ben ekşi sözlük kullanabilen bir insanın bu zeka seviyesinde olmayacağına eminim. ama hitap ettikleri kitle bu kadar aptal, bu kadar cahil. kendileri de bu kadar adi, bu kadar namussuz işte...