bugün itibariyle gerçekleşendir.
israil'i protesto etmek için coca cola döken reisçilerin devrelerinin yandığı gün bugündür. hatırlayalım:
(bkz: israil'e karşı coca cola dökme eylemi)
(bkz: israil'i boykot için kolaları sokağa döken bakkal)
(bkz: coca-cola'yı fanta içerek protesto eden vali)
anadolu ajansı da reisçileri uyandırmamak için açılışa "coca cola fabrikası" açılışı diyememiş, "meyve suyu üretim tesisi" açılışı olarak haberleştirmiş :)) şurada:
https://twitter.com/…anli/status/896334756497018880
sanki devlet yatırım yaparak su arıtma tesisi, baraj vb.. açıyormuş gibi.. kelime oyunlarıyla gerçeğin üzerini örtüp, gerçeği başka bir şeye çevirmeye, algı yönetimine devam..
edit: coca cola icecek yazisinin onunda rabia isaretli fotograf. mukemmel.
edit2: aile bakani dr. betül sayan kaya da meyve suyu uretim tesisi demis :)
https://twitter.com/…ayan/status/896345670172516353
13.08.2017 · 8. sıra
tabudeviren
12.08.2017 14:55 ~ 18:42