Sık geçen başlıklar

rte'nin ısparta'da coca cola fabrikası açması 1

ekşi'de gör
bugün itibariyle gerçekleşendir.

israil'i protesto etmek için coca cola döken reisçilerin devrelerinin yandığı gün bugündür. hatırlayalım:

(bkz: israil'e karşı coca cola dökme eylemi)
(bkz: israil'i boykot için kolaları sokağa döken bakkal)
(bkz: coca-cola'yı fanta içerek protesto eden vali)

anadolu ajansı da reisçileri uyandırmamak için açılışa "coca cola fabrikası" açılışı diyememiş, "meyve suyu üretim tesisi" açılışı olarak haberleştirmiş :)) şurada:

https://twitter.com/…anli/status/896334756497018880

sanki devlet yatırım yaparak su arıtma tesisi, baraj vb.. açıyormuş gibi.. kelime oyunlarıyla gerçeğin üzerini örtüp, gerçeği başka bir şeye çevirmeye, algı yönetimine devam..

edit: coca cola icecek yazisinin onunda rabia isaretli fotograf. mukemmel.

edit2: aile bakani dr. betül sayan kaya da meyve suyu uretim tesisi demis :)

https://twitter.com/…ayan/status/896345670172516353