yalan mı arkadaşım?
bu millet akıllı telefonla akp döneminde tanıştı.
rte'den önce imax teknolojisi de yoktu. benim başörtülü bacılarıma 2d filmler izlettiler.
3 mayıs 1999 tarihini hatırladınız mı? hatırlamazsınız tabi ya kahhar, siz o sırada bankamatik kuyruğunda para çekiyordunuz. cepten bankacılık işlemleri yoktu çünkü.neyse ki para zamanında yetişti de fayt kılaba bilet alabildik.
10.06.2019 · 12. sıra
agzinda sigarayla kavga ayiran adam
09.06.2019 00:27