Sık geçen başlıklar

rte'den önce akıllı telefonu olmayan türbanlı bacı 1

ekşi'de gör
yalan mı arkadaşım?

bu millet akıllı telefonla akp döneminde tanıştı.

rte'den önce imax teknolojisi de yoktu. benim başörtülü bacılarıma 2d filmler izlettiler.

3 mayıs 1999 tarihini hatırladınız mı? hatırlamazsınız tabi ya kahhar, siz o sırada bankamatik kuyruğunda para çekiyordunuz. cepten bankacılık işlemleri yoktu çünkü.neyse ki para zamanında yetişti de fayt kılaba bilet alabildik.