Sık geçen başlıklar

rte kaybettiğini anladığında vereceği ilk tepki 1

ekşi'de gör
yok öyle koltuğu bırakmaz felan. o kadar da abartmayın oha çüş artık. seçim sonucunu tanımıyorum demek, anayasal düzene başkaldırı demektir. ne kadar yozlaşmışta olsa devlet kurumları buna izin vermez. bir avuç insan harici kimse arkasında durmaz. bu kadar da kötümser olmayın. o seçim kaybedilmemesi için herşey ama herşeyi yapacaktır orası ayrı.