Sık geçen başlıklar

rte gerçekten laik olsa oy verilir mi 1

ekşi'de gör
erdoğan'daki sorun laiklik konusunu aşalı çok oldu. devlet kavramını ortadan kaldırma yolunda ilerledi yıllar içinde, liyakati ortadan tamamen kaldırdı, rant öyle bir noktaya geldi ki ülkenin suyu sıkıldı.

ve bence en önemlisi yaşlandı. ben ülkeyi bu kadar yaşlı insanlar yönetsin istemiyorum. insan dediğin canlının bir ömrü var, belirli bir yaştan sonra sadece cinsel gücü veya fiziksel gücü eksilmiyor; muhakeme yeteneğini kaybediyor, kafa basmamaya başlıyor, laf dinlemez ve kafası basmayan bir şeye dönüşüyor.

konu laiklik değil. erdoğan'ın vakti geçti.