kimin ağzından çıktığını merak ettiğim söz. desteksiz sallamakla olmaz o işler. şimdilik akp'yi temize çıkarmaya çalışan bir trollün ortaya attığı bir beyan olarak gözüküyor.
yine başladınız tüm dünya rte'ye karşı edebiyatına. mağduriyetini siktiklerim.
edit: peki ya akp iktidar olmadı diye ülke yangın yerine döndü diye basbas bağıran akp kadrosunu ne yapacağız sayın amınakoduğum?
22.08.2015 · 44. sıra
opak
21.08.2015 18:08 ~ 18:17