"vergisiz kazanç sağlayan yabancı şirketleri savunacak kadar aptal olma"cilar da geldigine gore bir iki sey biz de girelim.
siradan vatandasin sikinde olmamasi gereken olay, siradan vatandas legal bir sekilde muzik dinlemek istiyor, yani spotify kullanabilmek.
sen devlet olarak zorluk cikaracaksan, alternatifini ureteceksin. cikaramiyorsan kolaylik saglayacaksin.
su vatandas devlet icindir kafasindan bi cikamadiniz, cikana kadar da kole kalmaya devam edeceksiniz.
edit: mesajlar gelmis, devletin isi spotify uretmek mi diye? elbette degil, ama yerli ve milli bir spotify cikmasina yardimci olabilir, bunu da yapamiyorsa, muzik dinlemek isteyenleri magdur etmesin yeter.
13.10.2020 · 5. sıra
scannegro
12.10.2020 13:46 ~ 16:52