Sık geçen başlıklar

roman okuyup kitap okumakla övünmek 1

ekşi'de gör
gülseciğimin buna çok güzel bir yanıtı var. kitaplar sadece okudum demek için ya da sanat için okunmaz edebiyat insanı daha iyi anlamak içindir detayları fark etmek içindir empati kurmak içindir böyle hayatı daha hissederek yaşamak içindir sende bunlar çok eksik demiştir. saygılar