Sık geçen başlıklar

rok'un beyin yakan ekonomi yazısı 1

ekşi'de gör
rok bu bile bu noktaya geldiyse durum ciddi demektir.

yazısını iyi okuyun, vergiyi azalt, bürokrasiyi kaldır(yeniden yapılan) kısmını açıkça söylemiş zaten.

alttan mesajlara bakalım;

- nereden gelirse gelsin sermaye lazım diyor. yani faizlerin azaltılması değil artırılması lazım.

- insan çok para az diyor. yani en az 3 çocuk oluyor, nüfus fazla, daha da artmaması lazım.

zavallım açık açık söyleyemiyor ama demek istediği "böyle giderse sıçtık".