ekici'nin lisansı yırtılırsa artı 3 maç. ekici ceza almayacağına göre -2 maçtır. sahada 2 kişiye yumruk sallayıp, yerdeki oyuncuya saldırmaya çalışan q7 çok naiftir. ekici niye ceza alıyor onu bilmiyorum ama ben bir beşiktaşlıyım ve kafam biraz farklı çalışıyor. ayrıca aykut kocaman çok sinsi, fenerbahçe çok çirkef, beşiktaş süper bir takım.
birazdan aykut kocaman başlığına geçip, başlığa sıçacağım.
04.03.2018 · 32. sıra
mesglsn sanirm bn yatiyrm
03.03.2018 03:02