Sık geçen başlıklar

resmi ağızdan abd'nin düşman ilan edilmesi 1

ekşi'de gör
erdoğan'ın biden'le fotoğraf çektirerek cevap vereceği açıklamadır. çektirebilirse tabii. göreceğiz.

tanım: ben ömründe güvenlik makalesi okumamış adamım diyen bir akp'linin sözleri.

şunu da demelerini bekliyorum "abd terörü desteklediği için oranın katma değerini artıracak olan bir gökdeleni manhattan'a diktik. ohhh gördünüz mü dıj güjler!"

aynı ağızlar düne kadar "şerefsiz terör destekçisi, 15 temmuz'un faili, hesap sormazsak şöyle böyle olalım" dedikleri arap şeyhlerinin ayağına gidip sırıta sırıta fotoğraflar çektirdiler. para tatlı geldi.