çocukken imrendiğim arkadaşımdır. başkasının malında gözüm yoktu ama o sette tenrengi boya vardı. insanlarımın yüzü bembeyaz olsun istemezdim sözlük. yokluk işte.
ben şimdi o setten kızıma alacağım, fakat onun sınıfındaki başka bir çocuk alamayacak.
kızım mı beni daha iyi anlar, yoksa o çocuk mu?
11.03.2019 · 48. sıra
ezgininannesiyim
10.03.2019 01:42