Sık geçen başlıklar

reis bizi münbiçe götür afrinden birşey anlamadık 1

ekşi'de gör
evde ayaklarını uzatıp diriliş izledikleri için "birşey" anlamamışlardır.

afrin'de mücadele eden bir askere ya da oğlunu şehit vermiş bir anneye sorsunlar anlamını.

edit: "bir şey" kelimelerinin ayrı yazıldığını biliyorum. başlığı açan arkadaş neden bu şekilde yazdığını açıkladığı için ben tekrar açıklama gereği duymamıştım.