Sık geçen başlıklar

regl izninin saçma olması gerçeği 1

ekşi'de gör
asil sacma olan sey haftada 5-6 gun biiiiiiiiitmeeeeeyeeeeen saaaaaaaaaaatleeeeeeeer boyu calismaktir. bunu hangi salak normallestirdi ve hepimiz ona nasil inandik? regl izni sacma degil, bu konuyu defalarca tartistik arkadaslar; herkesin ayda 2-3 gun kafa izni hakki olmali. bu arada mesai gunlerini de toplamda dorde dusurursek tukenmislik sendromunun etkilerini biraz azaltiriz. bakin esnaf, kamu kurulusu veya kendi isinizi yapmak falan nasil seyler bilmiyorum, fakat ben at kafasi gibi insanlardan yoruldum beyaz yakali olarak. bu yorgunlugumu da asla kelimelere dokemiyorum.

tek istegim tekel bufesi acmak. sabaha karsi iki uc gibi de tost makinesini isitmak, sadece kasarli tost servis etmek. odemeyi sadece kredi kartiyla alicam. mumkun mertebe kimseyle iletisimim olmasin, icki mi istedin? buyur kardesim, eve servisimiz de var, whatsapp'dan yaz. ictin ictin aciktin mi? gel yarim ekmek salcali kasarli, biberli tost, zikkimlan siktir git uyu. yemin ediyorum hayatimda istedigim dongu.

bana boynun niye egri demisler ben demisim, the information hasn't changed since the last time it was communicated.