benimdir. regl olunca hormonlarin çalışmadığını sananlar var . hem en güvenlisi de bu .hamilelik riski yok denecek kadar az.
heyecanlandınız de mi lan ibneler . erkeğim olm ben. yeşillendirmeyin .
27.06.2015 · 16. sıra
alorno
26.06.2015 20:21 ~ 23:40