Sık geçen başlıklar

referandumda %38 hayır çıkacağı gerçeği 1

ekşi'de gör
aynen katılıyorum.aradaki farkdan dolayı sandığa gitmeye gerek görmeyen birsürü evetçi var.bende onlardan biriyim.zaten fark atmışısız. pikniğe gitmek varken zaten kazandığımız bir seçimle heba edemem günümü.