yaptığı şey gayet net ve modern olan biridir kanımca.
şöyle bir ifade dile getirebilirim. bir erkek geldi, size karşı olan hislerini, düşünce ve duygularını dile getirdi ve ortak bir payda bulamadınız, reddettiniz veya olamayacağını dile getirdiniz. bu adam da sizi malum platformlardan engelledi. sonrasında ise hiç bir şey olmamış gibi hayatına devam etti.
bu; görüp görebileceğiniz en net, en temiz ifadedir. en modern yaklaşımdır.
çünkü adam; ne kendisini ezdirmiş, ne egolarınızı tatmin etmenize fırsat vermiş ne de durumu rahatsız edici bir boyuta getirmiştir.
hiç bir şey olmamış gibi hayatına devam etmiştir. sarhoşken de aynı durum geçerlidir. iletişim kurmak istememiştir, keza sizin de günün birinde kurmak istemenizi istememiştir.
tavsiyem ise bu erkeklerin neden böyle yaptıklarını düşünmek, buna kafa patlatmak yerine sizin de bir şekilde hayatınıza devam etmeniz olacaktır.