öncelikle fotoğraf buradadır.
ülkelerin liderleri birbirleriyle sohbet ederken, recep tayyip erdoğan'ın ise masada kimseyle konuşmadan yalnız ve buruk bir şekilde oturması... bu fotoğraf aslında koskoca ülkenin cumhurbaşkanının dil bilmemesinin bir sonucudur. her ne kadar recep tayyip erdoğan'ı sevmesem de ülkemizin itibarı açısından beni de üzmüştür.
edit: özel mesaj yoluyla şahsıma ve aileme küfür eden aktroller yazdıklarınıza sadece gülüyorum bilin istedim.
09.07.2017 · 6. sıra
kirmizikiraz
08.07.2017 14:33 ~ 15:59