"kardeşim" lafının geçip geçmediğini merak ettiğim görüşme.
(bkz: yavaş dön reis ümmet yetişemiyor)
edit:
olası konuşmadan kesit;
- kardeşim esad nasılsın?
+ bana artık sayın doktor beşar esad bey diyeceksin.
11.09.2017 · 16. sıra
microsoftun cortanasi
10.09.2017 00:42 ~ 00:46