Sık geçen başlıklar

ramazan pişkin 1

ekşi'de gör
adamı epeydir takip ediyordum. net bir tekke ehlidir. bakın tarikat demiyorum zira tarikatların hepsi şer yuvası, dinle bağı olmayan islamcı diskolardır.

kendi düşüncesine uymayana kendince saygısı olan, kendi doğrusunu yaşayan ama başkalarını zorlamak yerine anlatarak, kuran önderliğinde ilerleyen biriydi.

zira tarikatların hepsi, hadisçi tiplerdir. yani alternatif tıp gibi alternatif kurancılar. son zamanlarda bunların hedefindeydi zaten.

allah aşkına küfretmek istemiyordum ama edeceğim. behey amına koyduklarım, mercedes sahibi, audi sahibi şeyh mi olur? islam, masraftan lüksten kaçınmadır deyip konvoy yapan orospu çocukları. ne istediniz bu adamdan?