Sık geçen başlıklar

rakı iyi bir yemek eşlikçisi değildir 2

ekşi'de gör
rakıya kimse iyi bir yemek eşlikçisidir demedi ki.

siz meyhaneye giderken hadi iyi bir yemek yemeye gidelim mi diyorsunuz rakı içmeye gidelim mi diyorsunuz?

yemek yemeye gidilip yanına rakı soylenmez.
rakı içmeye gidilip yanına yemek söylenir.
burada eşlik etmesi gereken rakı değil yemektir.

bu yüzden de rakı masası diye bir kavram vardır.
rakının yanına iyi eşlik eden yiyeceklerden oluşur.

vedat baba da clickbait işine girmiş..
tabii ki değildir. zaten bu yüzden eski meyhanelerde ana yemek servisi yoktu.