öncelikle şunu söyleyeyim, görevden alınması da, attığı twit'ler de yanlış.
tamam yaşına ve mevkisine yakışmayacak şeyler yazdı ama önce bir uyarı verin arkadaş, ne bu hız? erman toroğlu denen herifin gazına gelmek hiç yakışmadı bizim camiaya ama ben asıl mevzuyu biliyorum... aspor denilen iğrenç kanalda yorumculuk yapan erman, ''o stadyumu sayın cumburbaşkanımız tayyip erdoğan açtı, ne demek gömmek? yani sen şimdi ne demek istiyorsun'' deyince iş başka yerlere gidebilir korkusuyla aldılar görevden adım kadar eminim ama tekrar söylüyorum hiç yakışmadı.
ulan herifin ismi geçince bile bir korku dalgası yayılıyor amk ülkesinde... resmen diktatör oldu lan adam.
10.04.2017 · 47. sıra
madmen
09.04.2017 05:13