Sık geçen başlıklar

queen'in en iyi 3 şarkısı 2

ekşi'de gör
(bkz: bohemian rhapsody)

(bkz: i want to break free)

(bkz: don't stop me now)

edit: dur bakayım kimler neler yazmış derken kendi yazdıklarımı unuttum. entry'e dönüp okudum. bütün ihtimalleri düşününce insan ne yazdığını da unutuyor. bu anketin geçerliliği olmaz. zaten kimsenin yazdığı 3 şarkı birbirini tutmuyor. yazdıklarımı görmesem 2 saat sonra başka 3 tane yazacağıma adım gibi eminim.