şu başlıkta "hükümet denge politikası sürecini çok iyi yönetiyor, avrupa donarken biz bu işten zararsız çıkacağız" diyenlere hayranım.
(bkz: süreç iyi yönetiliyor)
bu süreçten daha ne kadar zararlı çıkabilirsin ki? dolar ve euro 18 liraya gelmiş, enflasyon en iyimser tahminle %80'lerde dolaşıyor, doğalgaza bir yılda 4 defa, elektriğe 5 defa zam gelmiş, ikisinin de fiyatı 1 yılda neredeyse 3'e katlanmış, benzin fiyatları göklere çıkmış, savaşta onca yıkım gören ukrayna'nın parası bile tl karşısında değer kazanmış, türkiye savaşın bir parçası olmamasına rağmen savaştan ekonomik olarak en fazla zarar gören 3. ülke haline gelmiş, bir çok şehirde göçen ruslar ve ukraynalılar yüzünden kiralar ve ev fiyaltarı ikiye katlanmış, millet başlıkta "bu süreçten zararsız çıkacağız" diyor. evet kardeşim hükümet süreci gerçekten mükemmel yönetiyor. zamanında aynısını covid başlıklarında söylemiştiniz sonra sürecin ne kadar başarılı yönetildiğini görmüştük.
bu sene çoğunuz doğalgaz faturasını görünce kombi açmaya tövbe edeceksiniz tövbe.
14.09.2022 · 7. sıra
bilal reyiz
13.09.2022 00:01 ~ 02:49