Sık geçen başlıklar

pt.com.tr 1

ekşi'de gör
teee mart ayında bu başlığın ikinci entrysini girmiştim. aha da entry (bkz: #104069757)

öncelikle müşteri hizmetleri çok kötüydü ama macbook pro 16'yu 14500 gibi bir fiyata almıştım aynı pc şu an 20 bin üstü fiyata sahip. apple'in internet sitesinden kontrol etmiştim hatta inanmayıp apple'ı aramıştım onlar da evet resmi satıcılarımızdan birisi demişti.

o günden beri onlarca mesaj aldım herkese söylediğim tek şey aras kargo ile göndermeleri dışında bir sıkıntı yaşamadım. aras kargoya da o kadar güvenmedim gittim sabahın köründe kemeraltı şubesi önünde bekledim ve ürünü şubeye geldiği gibi aldım.alırken de her ihtimale karşı arkadaşım video kaydına aldı.
20 bin liralık ürünü aras kargo bir de aras kargo kemeraltı şubesi ile göndermek de ne bilim.

üstteki entrylerde kanıt isteyenler vs olmuş.
görsel

görsel

görsel
ha zaten şu an avrupa’dayım bana para vs vereceklerse de euro olarak versinler.