her bölümünü 6 kere izleyen birisi olarak senaryo konusunda yardımcı olacağımı düşünüyorum.
ancak adamların 40 dakikayi dolu dolu anlattığı yerde sen 140 dakikayi nasıl doldurcaksin bilmiyorum.
sara ile michael sahnelerinde artık arkadan çalan ahmet kaya - başım belada şarkısı eşliğinde 4 dakika bakışma falan yaşanır gibi geliyor bana.
ya da t-bag'in sapık ve saykopat rolünde nasıl aynı tadı vereceksiniz merak konusu. bana göre o rolü oynabilecek tek bir isim var o da engin günaydın
lincoln rolü için bu ülkede davar bi karakter bulmak zor değil.
ne kadar merakla beklesem de bi o kadar da umarım sıçmazlar endişesine kapıldım. neyse bekleyip göreceğiz
29.12.2017 · 24. sıra
biralexdegilimtabiki
28.12.2017 13:32