bu arkadaşları nereye şikayet etmemiz gerekiyor acaba?
geçenlerde pide yaptırmak için bizim mahallede devamlı gittiğim pideciye gittim.
dükkan el değiştirmiş eski çalışanlar vs yok. ama tabi pide içini ustaya verdikten sonra anladım.
her neyse pideler yapıldı, ödeme kısmına gelindi. kartı uzattım kasadaki kadın posu açmadık henüz dedi. ben de el değiştirdiği için işlemler henüz bitmedi diye düşündüm içimden. kadına nakit verdim ve fiş istedim. çekmeceyi açtı ve geçmiş günlerin fişlerinden benim alışveriş tutarım kadar fiş aramaya başladı. bakıyor ama yok. dedim bana bugünün tarihli fişi lazım. hemen posu açayım keseyim dedi. *
dedim artık çok geç gerek yok. sizi şikayet edeceğim.
evet belki küçük ama gereksiz bir ayrıntı gibi görünüyor olabilir. ama asla değil. benim çatır çatır vergi verdiğim yerde 10 liralık ekmek hamurunu 15 liraya satarak ve 10 liralık ekmek hamuru kadar hamur da kullanmayarak pide yapıp, kazanç sağlayan adamın vergisini de vermesi gerekiyor.
02.02.2024 · 8. sıra
redwire1
01.02.2024 11:33