Sık geçen başlıklar

portekiz'de biontech aşısı olan hemşirenin ölmesi 1

ekşi'de gör
olayı yine siyasete bağlayan tipleri gösteren durum. şimdi ben daha bilinen ve daha güvenilir bir teknoloji ile üretilmiş aşıyı vurulmak istediğim zaman aktroll, avrasyacı filan oluyorum sanırım? ben mrna aşılarını olmak istemiyorum. daha önce de bu aşıyı vurulup ölenler oldu. elbette yapılan açıklamada aşı kaynaklı denmedi. 5 gün önce de isviçre'de 91 yaşında birisi bu aşıyı vurulduktan 5 gün sonra öldü. tesadüf dedi yetkililer. tabi ekşicilerin yanıtı hazırdır. zaten çok yaşlıymış derler. bu aşının özellikle ülkemizde deli gibi savunulmasının nedenini anlamıyorum. bambaşka, kısa ve uzun vadede nelere yol açacağı bilinmeyen bir teknoloji.

bu arada fransa aşılayacak adam bulamıyor günlerdir. bu aşıdan yeterli sayıda almalarına rağmen en son birkaç yüz kişi aşı olmuştu. hem organizasyon sıkıntısı hem de ülkedeki her 3 kişiden birisi aşı yaptırmak istemediğinden bunlar yaşanıyor.

bu arada portekiz'de ölen hemşire ile ilgili ingilizce kaynak bırakayım;

https://www.dailymail.co.uk/…zer-covid-vaccine.html