Sık geçen başlıklar

polonya'dan 3 bin hasta sığır eti ithal edilmesi 2

ekşi'de gör
(bkz: fucktın bizi fakıbaba)

edit: sürekli bahsedilen dış mihrakları tutup kolundan getirsen ve desen ki " lan dış mihrak, gel memleketi sabote et çökert" bizden daha iyi yapamaz.
nasıl bu kadar rahat kendi bacağımıza sıkabiliyoruz lan?
tarim bakanliginin basarisidir.
eti ithal ediyor olusumuz ayri bir komedi ama ithal edilen etin de hastalikli olmasi trajikomik olmus.

bakiniz cok enteresan, bakanligin aciklamasi zaytunga tas cikarir; "tahlil raporları polonya dilinde yazıldığı için ne yazdığını anlamadık"

hahahha bu ne olum? bari google ceviriyi kullansaydiniz. kaynak