Sık geçen başlıklar

polisin vatandaşa el hareketi yapması 1

ekşi'de gör
devletin kendilerine verdigi yetki ile kendini tanrı sanan, suclu yakalamaktan aciz, tek islevi devleti protesto edenlere siddet uygulamak olan bu yobazlardan insani bir davranis beklemek ahmaklik olurdu zaten.