Sık geçen başlıklar

polisin hdp milletvekiline seni çivilerim demesi 1

ekşi'de gör
öfke kontrol bozukluğu olan bir emniyet mensubu içeren görüntülerdir. bunu da sırf karşındaki sevmediğin bir insan diye savunmazsın yahu.

bir gün öğreneceksiniz, polisin görev tanımında hakaret etmek, tehdit etmek, orantısız şiddet uygulamak yok. hdpli vekil terör suçu mu işliyor, terörü destekleyip yüceltiyor mu, onun hesabı mahkemede sorulur.

emniyet mensubu işini yapar, gerekirse orantılı olarak güç kullanır, suç işleyeni derdest eder adalet sistemine teslim eder.

bu polis bir gün yolda sizi çevirir, tehdit eder, tartaklar o zaman ağlarsınız buralarda, rezalet başlığı açarsınız. öğreneceksiniz yavaş yavaş medeni dünyanın gerekliliklerini ama ülkemiz için geç olmayacak umarım.

*gerçi kime laf anlatıyoruz. burada terörist derken bile "kesinleşmiş mahkeme kararı olmaksızın suç isnadı" yapıyorsunuz. adalet sisteminin ayarını bozunca, keyfe keder işletince böyle oluyor. sizin birine terörist demeniz (terörist olsa bile, değil demiyorum) bir şey ifade etmiyor. yargılayacaksın, hükmü vereceksin. sonra asar mısın, ömür boyu içeri mi tıkarsın yasaların izin verdiği en ağır cezayı verirsin geçersin.

mesaj atıp "ama o terörist" demeniz bir şey fark etmiyor. terörist ise beslemeyeceksin, benden aldığın vergilerle maaş ödemeyeceksin. yargılayacaksın. sonra hep beraber terörist diyeceğiz. boş yapmayı çok seviyorsunuz maalesef...

edit: polisimizin pek sevdiği akp'nin icraatları:
8 şehidimizin katili serbest bırakıldı, şehit babası ve ağabeyi isyan etti
polis katili iki hizbullah tetikçisi seçimden önce serbest bırakılmış!
şehit polis memuru buket keleş'in katili serbest
şehidin katili serbest bırakıldı, aile isyan etti!