Sık geçen başlıklar

polise iki yeni köprüyü kullanmanın yasak olması 1

ekşi'de gör
şimdi şöyle genşler,
izmit'te gece yarısı büyük bir fabrikaya giriş yapıp soyuyoruz. ama kamyonlarla falan soyuyoruz o derece. sonra polisler takılıo peşimize sirenler çakarlar havada uçuşuyor. tam köprüye yaklaşıyoruz ki o da ne?? polisler el frenini çekip duruyor ve bizim gidişimizi arkadan izliyorlar.

böyle iş mi olur amk? beyin kılavuzu olmayanların yönettiği ülkede yaşıyoruz resmen.