aynısını ben yapsam nuhtemelen üçü aynı anda üzerime cullanir apar topar karakola götürür, orda da kimliğimi bir eş dost getirene kadar da salmazlardi. ne güzel şey kadın olmak. polis kimlik gösterme, gazeteciye satas ama en ufak şeyde de kadınlığın üzerinden yürü, pozitif ayrım bekle. ben kadin olsan bu ayrıcalıkları sonuna kadar suistimal ederdim. ne de olsa kadınım var mı benden daha büyüğü.
ayrıca polis hatalıdır. üzerinde kimlik olmayan ve şüpheli davranan kimseyi gözaltına alma hakkına sahiptir. öyle yapması gerekirdi.
26.11.2020 · 35. sıra
neyini tiryaki eden adam
25.11.2020 14:11 ~ 14:14