Sık geçen başlıklar

poşeti parayla satan mağaza 1

ekşi'de gör
biz cevreyi dusunuyos tmm mi diye aciklama yapan, aslinda cevreyi sikine bile takmayan magazadir. altinda yatan sebep tamamen parasaldir. mumkun oldukca boyle yerlerden alisveris yapmiyorum. yalanci pezevengler cikip deselerki poset maliyetleri cok fazla biz de boyle yapiyoriz eyvallah ama cevreci ayagina iki yuzlu davraninca sinirleniyorum. icerde cevreye cok daha zararli seyler satiyorsun, hayvan gibi elektrik tuketiyorsun ama lafa gelince biz cok cevreciyiz o yuzden poset parali. hassiktir ordan