plajda oku kolpalık, toplu taşımada oku şov. kafede tek başına kitap oku, yalnız... bu tiplere göre kitap okumanın doğru adresi neresi acaba?
bu tip şeyler düşünenler, kısaca desenize "biz kitap okumuyoruz, okuyanları da kıskanıyoruz ve onlara sinir oluyoruz" diye. lafı uzatıp duruyorsunuz boş yere...
04.07.2023 · 46. sıra
derin sedasyon
03.07.2023 00:03