(bkz: algı yönetimi kurbanı beyanı)
bütün geziciler amerikan ajanı oyununa gelmiş.
takım ya zaten bu, ya hükümeti yada pkk'yı lanetleyebiliriz.
malmısınız anlamıyorum, nerden bu kanıya varıyosunuz!!
17.03.2016 · 40. sıra
superdem
13:15