Sık geçen başlıklar

pkk'nın isviçre'de erdoğan'ı öldür pankartı açması 1

ekşi'de gör
pkk'nın "evet" çalışmalarına hız vermesidir. başka da bir şey değildir.

bu pankartla gerçekten de hayır oylarını artıracaklarını düşünüyorlarsa ortaya başka bir sorun çıkmakta. bu kadar geri zekalı bir ekip tarafından yönetilen pkk'yı bunca yıldır yok edememiş olmamız utanç verici.

pkk yöneticileri geri zekalı olabilir ama arkalarındaki asıl yönetici güçler hiç de salak değil. onların "evet" çıkması için büyük gayret içinde olduklarını anlamamız için şu pankarta bakmamız yeterli.

benim oyum pkk'ya inat, onun arkasındaki emperyalistlere (ki bop bunların tasarımıdır) inat, bop'a inat "hayır"dır.

son söz: (bkz: köpeğin duası kabul olsa gökten kemik yağardı)