Sık geçen başlıklar

pkk'nın almanya'da hayır yürüyüşü yapması 1

ekşi'de gör
öncelikle pkk'nın da, izin veren almanların da allah belasını versin ama bunu hükümetimize söylesenize delikanlılar. çeksinler resti, siktir etsinler alman büyükelçisini, durdursunlar alman yatırımlarını. yer mi? bence yemez. muhtarların önünde atar-gider yaparlar, biz de bunu eleştirince hain ilan edersiniz.

pkk'nın leşliğinden de avrupa'da bulduğu destekten de bıktım. destekleyenin de allah belasını versin. alayı silme orospu çocuğu. ama habur'da hesap sormayan burada iki yüzlülük yapıp bir de "ekşiciley o yüyüyüşteydi" demesin. büyük devlet, bunu yaptırmamakla olunuyor, almanya sana yaptırmadığını pkk'ya yaptırıyorsa tepkini göster ama sebebini de sorgula bence.

pkk zaten adı üstünde terör örgütü, türkiye cumhuriyeti'nin vatandaşı olarak benim muhatabım değil, lanet olsun demekten fazlası gelmiyor elimden ama bana sahip çıkması gereken devletim, yöneticilerim, ekonomik yaptırımlar korkusuyla cesur hareket edemiyorsa burada tepkim almanya'ya olmaz, kusura bakmayın...

edit: (bkz: #66869149)