Sık geçen başlıklar

pizza fiyatlarının uçmuş olması 2

ekşi'de gör
dün iki adet orta boy pizza ve 2 adet 1 lt pepsiye 130 lira ödeyerek katılmış olduğum tespit.

(bkz: little caesars)

fiyata inanmayanlar için kanıt

edit: bu ülkede gerçekten ciddi bir zeka problemi var. biri gelmiş adam gibi beslenin demiş, diğeri gelmiş başka bir şey önermiş. olum siz gerçek misiniz? yazdıklarınızın rakı çok pahalı diyen bir insana sahte rakı iç o zaman demekten hiçbir farkı yok. kimse pizza fiyatları yüzünden aç kaldığını iddia etmiyor. ben istersem çükümü keser sandviç arasına koyar hot dog niyetine yerim, kimse buna bir şey diyemez.