milli eğitim bakanı ismet yılmaz'ın pisa testi sonuçlarında çok geride olduğumuz yönündeki eleştirilere verdiği cevap.
o da bir şey mi! nüfüs olarak da lüksemburg'dan kat kat ilerideyiz. hey yavrum hey!
13.12.2016 · 17. sıra
islatistik
08:38