iskandinavya'da* bile daha ucuz (ve daha kaliteli) olan peynirin türkiye'de etten pahalı hale gelmesi hadisesidir.
akp iktidarının başarılarındandır.*
yazık, günahtır bu halka. bir peynir bile yiyemeyecekse insanlar, ne yesinler?
21.11.2022 · 39. sıra
doktor glas
20.11.2022 00:39 ~ 00:40