Sık geçen başlıklar

peugeot pişmanlıktır 1

ekşi'de gör
(bkz: #128883008)
(bkz: #116596954)
(bkz: #116558518)

yukarıdaki entrylerimde peugeot 3008 model aracımda yaşadığım kronik problemlerden bahsetmiştim.

kısa bir özet geçmeden önce aracımla alakalı biraz bilgi vereyim size. 2017 model peugeot 3008, allure paket, otomatik ve dizel.

aracımın garantisi devam ederken ilk problemi yaşadım, park ettiğim yerde motor bloğunun altında yağ damlaları görmem üzerine istanbul haramidere'deki peugeot deniz otomotiv'e başvurdum. kurbütör kapağından yağ kaçırdığı tespit edildi, kapak contaları vs bir sürü parça garanti kapsamında değişti. araç garantisi devam ederken aynı problem 2. kez tekrar etti. yine garanti kapsamında onarıldı, aynı parçalar değişti.

aracımın garantisi bitince aynı problem üçüncü kez tekrar etti, yine yağ kaçırıyordu, motor bloğunun etrafı yağ içindeydi. deniz otomotiv kesinlikle garantiye sokamayız demesine rağmen psa genel müdürlük ile görüşerek garantiye alınmasını sağladım. çünkü son yapılan onarımdan bu yana henüz 11 ay geçmişken aynı problem devam etmişti. yapılan işlemlerin ayrı ayrı garantisi olması gerekiyor takdir edersiniz ki.

fakat 2021 yılının sonundaki bu son onarım ile bitmedi ne yazık ki çilem. birkaç gündür yine aynı noktadan aynı yağ kaçırma problemini yaşıyorum dördüncü kez.

bu sabah peugeot deniz otomotiv'e tekrar ulaştım randevu ve bilgi almak için. ismini paylaşmak istemediğim hanımefendinin verdiği cevap çok enteresandı, bir önceki onarımdan bu yana henüz 9 ay falan geçmiş olmasına rağmen, aynı problemin tekrar etmesi garanti kapsamında değerlendirilmesi anlamına gelmiyormuş. gerekçe olarak da bir önceki onarımın ücretsiz yapılmasıymış, yani ücretli yapılan onarımlara 1 yıl garanti varmış, ücretsiz yapılan onarımlara garanti yokmuş. bak hele.

sonuç olarak problemin çözülmesi adına ilk önce psa genel müdürlüğe ulaşacağım. umarım çözüm bulurlar yoksa ben bu ipin ucunu bırakmam.

okumayanlar için özet geçiyorum, peugeot pişmanlıktır.