normal kızdır.
yahu arkadaş bir türlü anlayamıyorum. tost yapıp işe götüren kız, çantasında mandalina taşıyan kız, pet şişeyi doldurup yanında götüren kız, bunların neresinde anormallik var?
nerede yaşıyorsunuz oğlum siz? etrafınızdaki tüm kızlar ellerinde evian şişesi ile mi dolaşıyor? öğlen yemeklerinde suşi filan mı yiyor? bildiğimiz simit çay yapan, yanında öğlen yemeğini, suyunu taşıyan kızlar bir tek benim çevremde mi var?
02.02.2017 · 29. sıra
nizamulmulk
01.02.2017 10:59