Sık geçen başlıklar

pepe'ye 1 maç ceza verilmesi 2

ekşi'de gör
yazar kalitesini çok düşürdünüz kodumun sitesinde ya!

adam demiş ki: "efendi tinercilerin üç maymunu oynadığı karar."

şükela modunda tümü yapıyorsun, yarısından çoğu beşiktaşlı olduğunu, hepsinin şikayetçi olduğunu görürsün. bu kadar gerizekalı, araştırmadan, okumadan, kafasına göre yazan yazarları almayın ya! vallaha bir insanın o cümleyi kurabilmesi için embesil olması gerek!

okumanın, araştırmanın önem taşıdığı siteye okumadan araştırmadan yazan adamları doluşturmuşunuz. tff 1 ekşi 2. sitenin bir karizması vardı, düşünen, öneren yazarları vardı. şimdi lağım olmuş burası!
feghouli’ye itti diye 3 maç veren tff’nin direkt kırmızı kart gören pepe’ye 1 maç ceza vermesidir. beşiktaş’ın sus payıdır, skandaldır.

böylelikle haftasonundaki galatasaray maçında sahada olacaktır.