pride'ın eski pentagram sound'unu hatırlatmasının tek sebebi hicaz makamı bir eser olması. tıpkı lions in a cage, 1000 in the eastland, dark is the sunlight, in esir like an eagle ve başka birçok şarkılarında olduğu gibi.
şarkının intro'suyla ben de gri kumaş pantolon, lacivert ceket ve kravatım, beyaz gömleğim, walkman'ime bağlı kulaklığımla dolmuş beklerken buldum kendimi. ulan sırf şu hisler için bile hastayım babalara, şu boktan dönemde bile üretiyorlar sağ olsunlar. sizin hicaz osuruğunuzu bile dinlerim ben.
05.06.2021 · 35. sıra
keyif suruyoruz
04.06.2021 00:45