"pelin kardeş, sana müstehak" dediğimdir. profesör ünvanıyla bu kan emici badem bıyıkların yanında mıydın? yanındaydın... o zaman ağlamayacaksın!
sen ne yap biliyor musun? diplomanı yırt. o kütüphaneni de yak çünkü bir boka yaramamış sana bunca sene okumak, bazı şeyleri yeni fark etmeyi başarmışsan...
11.12.2019 · 34. sıra
deadgodinme
10.12.2019 10:53 ~ 10:58