Sık geçen başlıklar

pegasus'un kabin bagaj hakkını kaldırması 2

ekşi'de gör
pardon ama ılık götlü ekşici arkadaşlar, siz neyi savunuyorsunuz? neymiş kabin bagajı adabıymış neymiş adam kabin bagajı hakkından fazlasını sokuyormuş. be dalyarak kabin hakkı veriyorsan içeriye alacağın bagajları da bir zahmet kontrol et. standart dışı bagajı sokma a.q... ulan ne dalyarak adamlar var ya, sermaye sahiplerinin sikmesinden hoşlanan. ülkede havacılık sektöründe rekabet olmamasının sonucu bunlar.. sikilin bire kahramanlar haktır size.
pegasus, ekonomi sınıfı için kabin bagajı hizmetini kaldırmış.

bir sonraki aşama sanırım, uçağı havalandırmak için yolcular tarafından pilotun hesabına para atmak olacaktır. her koltuğun arkasında iban yer alabilir.