her ay çıkıyor bu başlığı açan gibi bir troll. bir kadının her ay kullanmak zorunda olduğu ve ikamesi olmayan bir şeyi kozmetik ürünü olarak görüp %18 vergi alırsanız daha çok isyan çıkar. 2 yıl önce normal fiyatı 12 tl olan pedi indirimde 7-8 tl'ye alabiliyordum. şu an indirimli hali bile 12 tl olmuyor.
işin en komik tarafı ne biliyor musunuz? sadece ped fiyatlarının değil satın aldığımız her şeyin fiyatının bu kadar artmasına sebep olanlar ile "20 teleyi pahalı zannediyor ergen" başlığını açanın aynı kesime mensup olması.
edit: imla.
30.05.2020 · 47. sıra
hayalimdeki hayal
29.05.2020 14:06 ~ 14:46