şu tayyip'in meşhur %50 si, zorla evde tutulan, osmanlı torunları, ecdanına sahip çıkan, dindar kesim var ya, öl de ölelim, "vur vur inlesin reis" diyen kesim işte, hangi ruh halindeler ne düşünüyorlar cidden merak ediyorum. o yüzyılın liderinin başkentinde bombalar patlıyor, insanlar ölüyor. başkanlık sistemi gelse bunlar olmazdı değil mi? kusura bakmayın, demokrasi cahil toplumlar icin cidden cok tehlikeli bir şey. mutlu musunuz?
edit: mesajla sununla bununla küfür ediyorsunuz da, benim ülkede can güvenliğim yoksa, bombalar patlıyor, insanlar ölüyor, tedirgin oluyorsam, bunun hesabını devletten, yönetenlerden sorarım. sizin gibi "allah'ın takdiri"deyip geçemiyorum. arkadasın teki entry girmis: ygp'ye hesap sor diye, ben vatandaş olarak terör örgütüne hesap soramam birader. bu iş siyasetle çözülür, öyle köprü kovalamakla inşaat yapmakla olmuyor bu işler.
19.02.2016 · 6. sıra
somersault in a coffin
18.02.2016 11:07 ~ 17:21