Sık geçen başlıklar

password.kaspersky.com 1

ekşi'de gör
ne yani, parolamizi oraya girmemiz mi bekleniyor? bu antivirus programlari tam keriz silkeleme araci oldu. 2010'dan beri kullanmiyorum.